مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 19:402020-12-21فرهنگي

راهیابی مستند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فیلم برزیل


فیلم مستند کوتاه «وایه» تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «Frincen» در کشور برزیل راه یافت.

- یاسوج- فیلم مستند کوتاه وایه تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Frincen در کشور برزیل راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دبیر خانه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد که طی آن فیلم مستند کوتاه وایه به کارگردانی فروزان جاویدی به این جشنواره معتبر راه یافت.

اکبر آیین دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این مستند به مدت 16 دقیقه روایتی از تلاش های دختری است بنام فریبا، در یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه و بویراحمد که برای ادامه تحصیل در شرایط نبود فضای آموزشی در منطقه تلاش می کند.

آیین به عوامل فیلم وایه اشاره کرد و گفت: تحقیق و پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلمسازان خوب هم استانی انجام گرفته و توسط مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری شده است.

وی افزود: تهمینه یزدان پناه صدا برداری، محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین و فرهاد میر محمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی مستند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فیلم برزیل

راهیابی مستند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره فیلم برزیل