مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 21:152020-12-21سياسي

والدین آگاه؛ فرزندان دلخواه


این نکته را همیشه به یاد داشته باشید، همسایه ها و فامیل ممکن است آدم های قابل اعتمادی باشند، اما مشاوران خوبی نیستند که ما مشکلات فرزندان مان را به آن ها بگوییم؛ - ایسنا/کردستان این نکته را همیشه به یاد داشته باشید، همسایه ها و فامیل ممکن است آدم های قابل اعتمادی باشند، اما مشاوران خوبی نیستند که ما مشکلات فرزندان مان را به آن ها بگوییم؛ زیرا رسیدگی به مشکلات فرزندان نیاز به تخصصی دارد که در حیطه کار هر کسی نیست.

کتاب والدین آگاه، فرزندان دلخواه به قلم سید محمدرضا پیغمبری ضمن معرفی اصول صحیح تربیت کودک بر مبنای فرهنگ جامعه برای مربیان و والدین، به سوالات اغلب خانواده ها در مورد رفتارهای کودکان نیز پاسخ داده است.

در بخشی از کتاب والدین آگاه، فرزندان دلخواه می خوانیم: اعتماد به نفس مقوله ای است که در مستقل سازی نقش مهمی دارد؛ یعنی این که فرد به نیروهای درونی خودش جهت انجام کاری اطمینان پیدا کند و ارزش خود را بداند، اما متأسفانه خانواده ها گاهی با رفتارهای خود به این موضوع لطمه می زنند.

چهار حیطه ای که به اعتماد به نفس فرزندان ما کمک می کند عبارتند از: الف) رضایت از خود در خانواده: وقتی فرد از منحصر به فرد بودن خود در خانواده، بدون مقایسه با دیگر افراد، اطمینان داشته باشد، می توان گفت اعتماد به نفس خوبی دارد، اگر در خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین آگاه؛ فرزندان دلخواه

والدین آگاه؛ فرزندان دلخواه