مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 23:052020-12-21فرهنگي

جوسی ولز یاغی، فرصت قدرت نمایی کلینت ایستوود در مقام کارگردان


یکی از مهم ترین آثار کارنامه کلینت ایستوود در مقام بازیگر و کارگردان، اثری مهم در ژانر وسترن محسوب می شود که با دو خط روایی موازی، گره داستانی را در وقت مناسب باز می کند و تا آنجا، - فیلم سینمایی جوسی ولز یاغی / The Outlaw Josey Wales یکی از مهم ترین آثار کارنامه کلینت ایستوود در مقام بازیگر و کارگردان، اثری مهم در ژانر وسترن محسوب می شود که با دو خط روایی موازی، گره داستانی را در وقت مناسب باز می کند و تا آنجا، حس تعلیق را برای تماشاگر حفظ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ جوسی ولز یاغی / The Outlaw Josey Wales ساخته کلینت ایستوود یک فیلم وسترن عجیب و غریب اما در عین حال شجاعانه است که دو خط داستانی رایج این ژانر را که تشابه زیادی با یکدیگر ندارند را در یک اثر مستقل به تصویر کشیده است.

از یک سو، فیلم درباره یک انسان تنها است، مردی که حرف کم می زند و در واقع مرد عمل است.

او پشت به تمدن می کند و به سوی اقوام محلی و سرخپوستان آمریکای شمالی رهسپار می شود.

از سوی دیگر، این فیلم درباره ی گروهی از مردم است که به سوی غرب راهی هستند و جایی در میانه راه یکدیگر را می بینند و به همین منظور سرنوشتشان به همدیگر گرو می خورد.

چیزی که در ادامه فیلم رقم می خورد به نوعی در تضاد با قوائد ژانر وسترن است، گویی که جرمیا جانسون به دلیجان / Stagecoach راه می یافت؛ ایستوود ، همان مرد تنهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسی ولز یاغی، فرصت قدرت نمایی کلینت ایستوود در مقام کارگردان

جوسی ولز یاغی، فرصت قدرت نمایی کلینت ایستوود در مقام کارگردان