مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 04:452020-12-22سياسي

راه اندازی تلویزیون اینترنتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی تلویزیون اینترنتی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان سایر دانشگاه های کشور نیز می توانند به برنامه های این تلویزیون اینترنتی دسترسی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد حسین پور غریب در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: تلویزیون اینترنتی (صوتی و تصویری) این دانشگاه با کمک دانشجویان و مشارکت دانشگاه اداره می شود و دانشجویان، اساتید و حتی کارمندان می توانند به صورت رایگان به برنامه های آن دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: برنامه های تلویزیون اینترنتی دانشجویان دانشگاه تهران صرفا مخصوص دوره کرونا نیست بلکه قصد داریم بعد از اتمام این ویروس نیز ادامه یابد.

پور غریب در ادمه در خصوص وضعیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در شرایط کرونایی، با اشاره به اسکان 50 درصد از دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 150 نفر از دانشجویان رشته های بالینی دوره اینترنی، رزیدنت و دستیاری به دلیل ارائه خدمات درمانی در دانشگاه های بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی با رعایت موارد بهداشتی ساکن خوابگاه هستند، اما سایر دانشجویان با تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه، خوابگاه را تخلیه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تلویزیون اینترنتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

راه اندازی تلویزیون اینترنتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران