مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 04:552020-12-22سياسي

واکنش آیت الله اعرافی به تحریم جامعه المصطفی(ص)


مدیر حوزه های علمیه در واکنش به تحریم جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای آورده است: تحریم جامعه المصطفی العالمیه برگ ننگین دیگری از کارنامه طولانی تجاوزها و جنایات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه در واکنش به تحریم جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای آورده است: تحریم جامعه المصطفی العالمیه برگ ننگین دیگری از کارنامه طولانی تجاوزها و جنایات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است.

در بیانیه آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رییس شورای سیاستگذاری المصطفی(ص) آمده است: جامعه المصطفی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای علمی حوزوی کشور و یکی از معتبرترین دانشگاه های بین المللی که عضویت در چندین نهاد مهم بین المللی را داشته و ده ها تفاهم نامه با مراکز و دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی دارد امروزه و پس از ده ها سال تلاش تحسین برانگیز سهم شایانی در مناسبات علمی، آموزشی و پژوهشی اسلامی دارد و همواره نمادی از تخصص مداری، عقلانیت و اعتدال بوده است و هزاران دانش آموخته فاضل و ارجمند را تقدیم عرصه بشریت نموده است.

بیانیه ادامه یافته است: تحریم چنین مجموعه علمی بین المللی که در خدمت انسانیت، پیشرفت، عدالت و حقیقت طلبی است بیشتر از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آیت الله اعرافی به تحریم جامعه المصطفی(ص)

واکنش آیت الله اعرافی به تحریم جامعه المصطفی(ص)