مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 04:552020-12-22سياسي

لزوم عقبگرد از درمان به مسائل پیشگیرانه در حوزه اعتیاد


باید برای رفع معضل اعتیاد در جامعه، عقبگرد انجام دهیم و کار را به جای درمان از مسائل پیشگیرانه آغاز کرد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: باید برای رفع معضل اعتیاد در جامعه، عقبگرد انجام دهیم و کار را به جای درمان از مسائل پیشگیرانه آغاز کرد.

محمدرضا شافعیان در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه اراده ای برای رفع معضل اعتیاد در میان مسئولان دیده نمی شود، اظهار کرد: مسئولان باید بپذیرند که اعتیاد از بیماری های سخت و صعب العلاجی همچون سرطان نیز بدتر است و برای آن برنامه ریزی درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات معضلی مانند کرونا برای افراد شناخته شده نیست و باید نسبت به آن اطلاع رسانی وسیع و درستی صورت گیرد اما فعالیت های مربوط به مبارزه با مواد مخدر، با تمام زحماتی که صورت گرفته، شعاری شده است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه باید برای رفع معضل اعتیاد در جامعه، عقبگرد انجام دهیم و کار را به جای درمان از مسائل پیشگیرانه آغاز کرد، گفت: در رفع این معضل، باید به جای پرداخت هزینه درمان و داروهای متناسب با آن، برای پیشگیری هزینه کرد.

شافعیان با اشاره به اینکه توجه به اشتغال افراد و ممانعت از ایجاد حس خودتحقیری به عنوان یکی از راه های پیشگیرانه مبارزه با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عقبگرد از درمان به مسائل پیشگیرانه در حوزه اعتیاد

لزوم عقبگرد از درمان به مسائل پیشگیرانه در حوزه اعتیاد