مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:152020-12-22اقتصادي

فعالیت 252 واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 252 واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان در مراحل مختلف تجاری سازی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیامک آزادی امروز در جمع اصحاب رسانه، پارک های علم و فناوری همان حلقه اتصال بین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صنعت ادانست که حلقه ای از زنجیره توسعه اقتصادی محسوب می شوند که با هدف افزایش ثروت، جریان دانش و فناوری بین دانشگاه ها و شرکت خصوصی و بازار را به حرکت در می آورد.

وی حمایت از ایده های فناورانه و تبدیل ایده به محصول را موجب رونق بازار اشتغال دانست و افزود: از ابتدای فعالیت پارک علم و فناوری تاکنون از بیش از 600 ایده حمایت شده و در حال حاضر هم 252 واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری هستند و در مراحل مختلف تجاری سازی قرار دارند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در توضیح اهم خدمات ارائه شده به واحدها فناور، گفت: در مجموعه پارک علم و فناوری ساختارهایی که برای حمایت از ایده در استان کرمانشاه ایجاد شده شامل هفت مرکز رشد، 2 مرکز شکوفایی و خلاقیت، پنج مرکز نوآوری تخصصی و 2 شتاب دهنده تخصصی است که کار حمایت از ایده ها را برعهده دارند.

وی یکی از خدمات ویژه در این بخش را خدمات بازاریابی و فروش دانست و گفت: این کار توسط کارگزاران تخصصی پارک علم و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 252 واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه

فعالیت 252 واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه