مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:252020-12-22حوادث

زنگ های خطر سونامی هرویین و شیشه


آمارهای کشفیات مواد مخدر صنعتی طی امسال ، حکایت از سونامی وحشتناک هرویین، شیشه و قرص های روان گردان دارد که زنگ های خطر جدی را درباره تغییر الگوی مصرف مواد مخدر در کشور به صدا در آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته با بیان این مطلب به خراسان گفت: در 9 ماه گذشته بیش از 24 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش شبانه روزی پلیس در استان خراسان رضوی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش برخوردار بوده است، اما در این میان رشد کشفیات 780 درصدی هرویین، 51 درصدی شیشه و 76 درصدی قرص های روان گردان، حکایت از یک سونامی و زنگ خطر جدی دارد که باید مورد توجه برنامه ریزان و مدیران ارشد کشور قرار گیرد.

سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده افزود: اگرچه عوامل بسیار زیادی در شیوع انواع مواد مخدر در یک کشور یا ترانزیت آن به کشوری دیگر نقش دارد، اما اگر این تحولات و تغییر الگو های مصرفی در یک جامعه نادیده گرفته شود یا درباره آن کم توجهی صورت گیرد، عواقب خطرناک و مهلک آن دامن جامعه را خواهد گرفت و عبور از آن بسیار مشکل می شود.

این مقام ارشد انتظامی که خود سال هایی را در مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر سپری کرده است، با بیان این که طی امسال فقط در خراسان رضوی بیش از 2 تن شیشه و 2 تن و 220 کیلوگرم هرویین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ های خطر سونامی هرویین و شیشه

زنگ های خطر سونامی هرویین و شیشه