مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:352020-12-22ورزشي

کرونا آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ایلام را بیش 75 درصد کاهش داد


مدیر ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: سال 98 در شهرستان ایلام 15هزار و 660 ورزشکار سازمان یافته داشته ایم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به 2هزار و887 نفر کاهش یافته است.

- ایسنا/ایلام مدیر ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: سال 98 در شهرستان ایلام 15هزار و 660 ورزشکار سازمان یافته داشته ایم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به 2هزار و887 نفر کاهش یافته است.

جلال رستمی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: از اسفند 1398 به بعد حوزه ورزش به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت به صورتی که در مقاطعی که وضعیت شهرستان قرمز بود فعالیت های باشگاه ها و هیات های ورزشی به طور کامل تعطیل شد.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر باتوجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی فعالیت رشته های کم برخورد و رشته هایی که در فضای باز انجام می گیرد با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار است.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان ایلام تصریح کرد: این بازگشایی بر اساس مکاتبات صورت گرفته توسط مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و وزیر ورزش و جوانان با ستاد کرونا کشور در خصوص تغییر گروه شغلی باشگاه های ورزشی از گروه 4 به گروه 2 انجام گرفت.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس وضعیت نارنجی کرونا فعالیت تمامی رشته های پربرخورد مانند کشتی، تکواندو، کاراته، ووشو به طور کامل تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ایلام را بیش 75 درصد کاهش داد

کرونا آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ایلام را بیش 75 درصد کاهش داد