مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:352020-12-22سياسي

جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری خواه برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات


رییس جمهور مستقر آمریکا برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات و تغییر نتیجه آن، با گروهی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره دیدار و رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توسط مجمع گزینندگان (الکترال کالج)، دونالد ترامپ  اما رییس جمهور مستقر این کشور هنوز از ادعای وقوع تقلب در این انتخابات دست برنداشته است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ترامپ بامداد امروز (سه شنبه به وقت تهران) با گروهی از قانونگذاران جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا دیدار کرد تا راهی برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و لغو پیروزی بایدن پیدا کند.

مارک میدوز رییس کارکنان کاخ سفید با اعلام خبر جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری خواه، در صفحه توییتر خود نوشت: چند عضو کنگره لحظاتی پیش جلسه ای را با رییس جمهور ترامپ در اتاق کار وی به پایان رساندند و برای مبارزه با شواهد روزافزون تقلب انتخاباتی آماده شدند.

به گوش باشید .

یک منبع مطلع از این جلسه - که خواست نامش فاش نشود - به رویترز گفت که قانون گذاران حاضر در این جلسه شامل متحدان قابل اعتماد ترامپ از مجلس نمایندگان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری خواه برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات

جلسه ترامپ با نمایندگان جمهوری خواه برای پیشبرد ادعای تقلب در انتخابات