مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:402020-12-22ورزشي

حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تجلیل از آزادکار اعزامی به جام جهانی کشتی گفت: رحمان عموزاد در آغاز راهی است که باید ادامه این مسیر را با دقت و همت بیشتری طی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمان عموزاد تنها آزادکاران کشورمان در جام جهانی 2020 صربستان در وزن 57 کیلوگرم، توانست با کسب مدال برنز و کارنامه ای قابل از این پیکارها خارج شود.

عموزاد در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر شعبان کیزیلتاش از ترکیه را از پیش رو برداشت و در دور بعد 11 بر صفر گیوی داویدوی از ایتالیا را مغلوب کرد.

رحمان در ادامه دیامانتینو فافه از گینه بیسائو را با نتیجه 9 بر صفر ضربه فنی کرد اما در نیمه نهایی مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

عموزاد در این دیدار ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در همین راستا حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد، گفت: جوانانی مثل رحمان باید از تجربه دیگران استفاده کنند تا بتواند این مسیر را با بهترین کیفیت طی کند.

حسن رنگرز با حضور در منزل رحمان عموزاد از وی تجلیل به عمل آورد، اظهار داشت: بیشتر قهرمانان از مناطق کم برخوردار و روستایی هستند که نشان دهنده موقعیت اجتماعی جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد

حسن رنگرز: رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد