مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:452020-12-22بين الملل

کمیسیون اتحادیه اروپا مجوز استفاده از واکسن فایزر - بیوان تک را صادر کرد


اورزولا فن درلاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که به دنبال موافقت اداره دارویی اروپا با استفاده از واکسن شرکت های «فایزر» و «بیو ان تک» برای پیشگیری از ابتلا به بیماری «کووید 19»، - اورزولا فن درلاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که به دنبال موافقت اداره دارویی اروپا با استفاده از واکسن شرکت های فایزر و بیو ان تک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 ، مجوز استفاده از این واکسن را صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ر ییس کمیسیون اتحادیه اروپا گفت که براساس ارزیابی علمی اداره دارویی اروپا مجوز استفاده از واکسن شرکت های فایزر و بیوان تک صادر شده است.

وی افزود که کارزار واکسیناسیون در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بین روز های 27 تا 29 دسامبر (هفتم تا نهم دی) آغاز خواهد شد.

برخی از کشورها از جمله بریتانیا و ایالات متحده آمریکا پیش از این با تایید استفاده از واکسن شرکت های داروسازی فایزر و بیوان تک روند واکسیناسیون را آغاز کرده بودند.

امر کوک، مدیر اجرایی اداره دارویی اروپا پیش از این گفته بود که نظر مساعد این نهاد نسبت به استفاده از واکسن شرکت های فایزر و بیوان تک مسیر را برای صدور مجوز فروش آن در کشورهای عضو اتحادیه اروپا همراه با موازین ایمنی ، کنترل ها و وظایف مرتبط هموار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اتحادیه اروپا مجوز استفاده از واکسن فایزر - بیوان تک را صادر کرد

کمیسیون اتحادیه اروپا مجوز استفاده از واکسن فایزر - بیوان تک را صادر کرد