مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:502020-12-22سياسي

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای اتصال استان سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که ما رساندن ارتباطات را به تمام مناطق کشور وظیفه خود می دانیم و با پیگیری های صورت گرفته ان شاء الله مشکل مردم سیستان و بلوچستان در دسترسی به شبکه ملی اطلاعات زودتر برطرف خواهد شد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که ما رساندن ارتباطات را به تمام مناطق کشور وظیفه خود می دانیم و با پیگیری های صورت گرفته ان شاء الله مشکل مردم سیستان و بلوچستان در دسترسی به شبکه ملی اطلاعات زودتر برطرف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال نماینده زابل در خصوص علت عدم اجرای طرح نصب فیبرنوری در استان مرزی مانند سیستان و بلوچستان بیان کرد: در رابطه با سوال مطرح شده جلسات متعددی در کمیسیون برگزار شد و چندین همکار بنده به حوزه انتخابیه سفر داشتند و موارد را از نزدیک بازدید کردند و جلسه ای در این زمینه در هیات رییسه مجلس برگزار شد و بنده گزارشی را تقدیم کردم.

دغدغه آقای دهمرده بسیار بجاست و رویکرد مجلس شورای اسلامی نیز در قانون گذاری توجه به مناطق محروم بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس برنامه ششم توسعه 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان برنامه ششم توسعه بایستی به شبکه ملی اطلاعات متصل گردد و در این مدت ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای اتصال استان سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای اتصال استان سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات