مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:252020-12-22سياسي

راه اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویی از سوی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای گفت: مرکز پایش مطالبات دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پیگیری مطالبات دانشجویان این دانشگاه، - حمیدرضا رحیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: باتوجه به مطالبات گسترده دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای درباره مسائل صنفی، رفاهی، آموزشی و علمی در این دانشگاه و همچنین رویکرد مدیران دانشگاه، دبیرخانه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اقدام به افتتاح مرکز پایش مطالبات دانشجویی کرده است.

وی افزود: این مرکز با جمع آوری مطالبات دانشجویان در حوزه های مختلف صنفی، رفاهی، آموزشی، علمی، پژوهشی و رسیدگی به تخلفات اداری و.

مأمنی برای پیگیری حقوق دانشجویان این دانشگاه خواهد بود و بسیج دانشجویی به محض دریافت هرگونه مطالبه ای در هر حوزه ای خود را ملزم و موظف به پیگیری و رسیدگی می داند و موارد را از طریق نهادهای نظارتی درون دانشگاهی و ملی پیگیری خواهد کرد.

این فعال دانشجویی با بیان این که این مرکز پل ارتباطی دانشجویان، اساتید و کارکنان با نهادهای نظارتی خواهد بود، افزود: هر شخصی با هر سلیقه و گرایشی هر نوع مطالبه ای در هر حوزه ای در سطوح مختلف دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویی از سوی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای

راه اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویی از سوی بسیج دانشگاه فنی و حرفه ای