مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:352020-12-22حوادث

آموزش تهرانی ها برای مواجه با بلایای طبیعی/زلزله در کمین پایتخت


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آموزش های ارائه شده به شهروندان برای مواجه با بلایای طبیعی کافی نیست، گفت: باید پیش بینی های لازم به منظور واکنش سریع در صورت وقوع حوادث انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: 5 دی سال 82 زلزله مهیب بم به وقوع پیوست و هزاران انسان بیگناه را به کام مرگ فرو برد بر همین اساس این روز، روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم و روزهای پربارش سال در پیش است باید تمهیدات لازم جهت مقابله با سیلاب، آبگرفتگی و زلزله انجام گیرد و برای این مشکلات به صورت جدی اقداماتی انجام داد.

نایب رییس شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت اتخاذ پیش بینی های لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه گفت: مجموعه های مرتبط از جمله شهرداری های مناطق، ستاد ملی مدیریت بحران و مدیریت بحران شهر تهران باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

امینی خاطرنشان کرد: در مواجه با بلایای طبیعی و انسانی بزرگ علاوه بر نقش پررنگ وظایف ستاد مدیریت بحران در مدیریت قبل و بعد از حادثه آگاهی شهروندان از واکنش مناسب احتمالی نیز حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تهرانی ها برای مواجه با بلایای طبیعی/زلزله در کمین پایتخت

آموزش تهرانی ها برای مواجه با بلایای طبیعی/زلزله در کمین پایتخت