مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:452020-12-22ورزشي

تعلل شهرداری در ارائه برنامه های عملیاتی تهران 1400


عضو شورای شهر تهران به شهردار تذکر داد تا هر چه سریعتر برنامه رویداد 1400، با لحاظ برنامه علمیاتی منطبق با طرح مصوب سال 96 بر مبنای جذب اسپانسر و مشارکت عمومی در همه ابعاد شهری ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر به شهردار تهران با اشاره به اینکه طرح رویداد تهران 1400 با هدف ایجاد تحرک در اسفندماه 96 در شورای شهر به تصویب رسید و بالاخره بعد از دو سال تاخیر دیروز از لوگوی تهران با تمرکز عجیبی فرهنگ و اجتماعی رونمایی شد، گفت: در حالیکه قرار بود تمام معاونت ها در این زمینه برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوروز 1400 یک نوروز استثنایی است چراکه تغییر قرن است ابراز داشت: شهرداری در این مسیر باید به عنوان تسهیلگر عمل کند و همه نهادهای فرهنگی و ورزشی و بخصوص میراث فرهنگی را به مشارکت بطلبد.

خداکرمی اظهار داشت: طبیعت تهران و پتانسل های تاریخی، تجاری، مراسم نوروز و آداب قرار بود در رویداد لحاظ شود ضمن اینکه نوروز سال 1400 با میلاد حضرت مهدی (عج) همزمان شده است و پتانسیل قابل توجهی در بردارد.

وی تاکید کرد: به شهرداری تذکر می دهد هر چه سریعتر برنامه رویداد 1400 با لحاظ برنامه عملیاتی منطبق با طرح مصوب سال 96 بر مبنای جذب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل شهرداری در ارائه برنامه های عملیاتی تهران 1400

تعلل شهرداری در ارائه برنامه های عملیاتی تهران 1400