مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:452020-12-22حوادث

مراقب محلول های شیمیایی ضدعفونی کننده باشید


مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: پرهیز از مخلوط کردن دو محلول جرم گیر یا لوله بازکن، پرهیز از تماس مواد با دست، پوست و مخصوصا چشم و اطمینان از تهویه مناسب هنگام استفاده از مواد شیمیایی جزو مواردی است که باید رعایت شود.

- ایسنا/زنجان مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: پرهیز از مخلوط کردن دو محلول جرم گیر یا لوله بازکن، پرهیز از تماس مواد با دست، پوست و مخصوصا چشم و اطمینان از تهویه مناسب هنگام استفاده از مواد شیمیایی جزو مواردی است که باید رعایت شود.

کیارش نظری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این روزها مواد شیمیایی در همه خانه ها مصرف می شود اما گاهی توجه نکردن به اصول ایمنی، حوادث جبران ناپذیری را به دنبال دارد، اظهار کرد: با توجه به مصرف این مواد، آموزش شهروندان به ویژه مادران بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه آنچه این روزها به نام جرم گیر یا لوله بازکن به فروش می رسد، بر دو نوع اسیدی و قلیایی (بازی) است، اضافه کرد: تشخیص اسیدی یا قلیایی بودن بسیار ساده است و اگر چند قطره از مایع را روی خاک یا رسوب دست شویی بریزید و کف کند، اسیدی است.

در نوع قلیایی نیز وقتی روی خاک یا رسوب ریخته شود، کف نمی کند.

نظری با یادآوری این موضوع که لوله بازکن های قلیایی ممکن است به صورت جامد یا محلول عرضه شود، اضافه کرد: این ها را اغلب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب محلول های شیمیایی ضدعفونی کننده باشید

مراقب محلول های شیمیایی ضدعفونی کننده باشید