مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:252020-12-22ورزشي

پرسپولیس دور بازیکن پرتوقع و پرحاشیه را خط می کشد؟


با جدایی بشار رسن از پرسپولیس خبرهایی از احتمال پیوستن رضا شکاری به تیم پرسپولیس منتشر شده است اما آیا شکاری بازیکنی است که بتواند با ویژگی های خاص اخلاقی اش به سرخپوشان کمک کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شکاری یکی از بازیکنانی است که گفته می شود ممکن است به زودی به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود و حالا که بشار رسن عراقی از پرسپولیس جدا شده، خبرهای مربوط به حضور شکاری پررنگ تر می شود.

هرچند یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس در یک دوره در تیم ذوب آهن با شکاری کار کرده است اما اتفاقاتی که این بازیکن در سال های اخیر رقم زده است، مثبت نبوده و چیزی جز ایجاد حاشیه و قهر کردن در کارنامه او دیده نمی شود.

جرقه ای که در همان ذوب آهن خاموش شد شکاری با تیم ذوب آهن به فوتبال ایران شناخته شد.

تکنیک، سرعت و هوش شکاری در همان معدود بازی هایش با پیراهن ذوب آهن نشان می داد که فوتبال ایران در آینده صاحب یک مهاجم توانمند خواهد بود اما هرچه زمان گذشت مشخص شد شکاری جرقه ای بوده است که با انتقال عجیب و پر سر و صدایش به تیم روبین کازان روسیه، همان جرقه هم خاموش شد.

پرونده ای که هنوز بسته نشده است شکاری با فسخ قراردادش با ذوب آهن راهی روبین کازان شد و خود را درگیر پرونده ای در فیفا و دادگاه عالی ورزش کرد که هنوز این پرونده با وجود گذشت چند سال بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس دور بازیکن پرتوقع و پرحاشیه را خط می کشد؟

پرسپولیس دور بازیکن پرتوقع و پرحاشیه را خط می کشد؟