مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:302020-12-22اقتصادي

کاهش 50درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در اهر/ فوت 179 نفر بیمار


فرماندار شهرستان اهر از کاهش 50 درصد آمار بستری بیماران کرونایی در اهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا را سرعت داده و با برپایی دو مرکز سیار تست کرونا در سطح شهر نیز تست کرونا گرفته می شود.

خدابخش با تأکید بر این که بیمارستان باقرالعلوم اهر به بیماران هوراند، ورزقان، کلیبر، خداآفرین و اهر خدمات رسانی می کند؛ ابراز داشت: مداخلات باعث شده تا 50 درصد آمار بستری بیماران در بیمارستان اهر کاهش یابد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: 30 درصد جمعیت شهری اهر در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار سکونت دارند و وضعیت زندگی آنها آن چنان مطلوب نیست؛ از این رو از خیرین تقاضا داریم در صورت امکان از قشر کم درآمد و ضعیف حمایت کنند.

وی از کاهش 50 درصدی آمار جان باختگان کرونایی در این شهرستان خبر داد و افزود: کاهش نسبی آمار جان باختگان دلیل بر عادی انگاری شرایط کرونایی نمی شود بلکه هنوز در زمینه ابتلای شهروندان نگرانی زیادی وجود دارد شناسایی بیماران کرونایی توسط بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این جلسه گفت: هر کسی که در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مقابله با کرونا فعالیت می کند یک بسیجی واقعی و مخلص است.

سرهنگ پاسدار موسی صفی از روند کاهشی شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر خبر داد و افزود: مدیریت و ساماندهی خدمات رسانی به خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در اهر/ فوت 179 نفر بیمار

کاهش 50درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در اهر/ فوت 179 نفر بیمار