مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:402020-12-22اقتصادي

حجم واردات نهاده های دامی از بندر چابهار رونق پیدا می کند


معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور شرایط بندر چابهار را در تخلیه و بارگیری کالا ایده آل دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حجم واردات نهاده های دامی از دروازه ملل رونق پیدا می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور شرایط بندر چابهار را در تخلیه و بارگیری کالا ایده آل دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حجم واردات نهاده های دامی از دروازه ملل رونق پیدا می کند.

محمدرضا طلایی در بازدید از بندر شهید بهشتی با بیان این که در این بندر اتفاقات بسیار خوبی را شاهد هستیم، گفت: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و با توجه به بازسازی انبارهای نگهداری کالا در منطقه، ظرفیت بسیار خوبی در این بندر استراتژیک ایجاد شده که نویدبخش توسعه است.

وی ادامه داد: به واسطه این اقدام های توسعه ای و ظرفیت های موجود، شرایط برای واردات نهاده های دامی از طریق این بندر بزرگ اقیانوسی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور گفت: یکی از مسائلی که در شرایط فعلی در کشور برای این شرکت اهمیت دارد، سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور است که روزانه باید این نهاده ها را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم واردات نهاده های دامی از بندر چابهار رونق پیدا می کند

حجم واردات نهاده های دامی از بندر چابهار رونق پیدا می کند