مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:402020-12-22اجتماعي

خبرخوش برای تاکسیران پایتخت/تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلیدخورد


مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مهمترین مطالبه تاکسیرانان گفت: تبدیل وضعیت بیمه رانندگان تاکسی کلیدخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد روشنی، درباره بیمه تاکسیرانان شهر تهران اظهارداشت: حدود 15 هزار تاکسیران تاکنون بیمه نبوده اند که این موضوع مورد توجه قرار گرفته و از آنجایی که مهم ترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است وامیدواریم باهماهنگی وهمکاری های خوب بین بخشی بعمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل نماییم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی  2 تا 3 هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

وی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوش برای تاکسیران پایتخت/تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلیدخورد

خبرخوش برای تاکسیران پایتخت/تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلیدخورد