مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:452020-12-22اقتصادي

آمادگی صنایع چوب و کاغذ مازندران در تامین کاغذ مطبوعات کشور


استاندار مازندران در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آمادگی صنایع چوب و کاغذ مازندران در حمایت از مطبوعات کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار با صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: صنایع چوب و کاغذ مازندران با برخورداری از ظرفیت  بالا در تولید کاغذ مورد نیاز استان و کشور، می تواند محصولات مورد نیاز مطبوعات کشور را نیز تأمین کند.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع چوب و کاغذ مازندران موجب بی نیازی کشور از واردات کاغذ نشریات خواهد شد، افزود: برای خودکفایی کشور در تولید کاغذ نشریات، از پتانسیل های موجود در کشور بهره برد که مازندران می تواند در این زمینه پیشگام باشد.

وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت صنایع چوب و کاغذ مازندران در تأمین کاغذ مطبوعات کشور را مورد بررسی قرار داده و به ودی در این حوزه خبرهای مسرت بخشی را خواهیم شنید.

صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اظهار خرسندی از بیان این مطالب، گفت: ما با تکیه بر توانمندی های داخلی نشان داده ایم که تحریم های ظالمانه آمریکا قابل خنثی شدن است و دستان پرتوان سازندگان ایرانی، محور اقتصادی ایران را بهتر از گذشته رونق می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صنایع چوب و کاغذ مازندران در تامین کاغذ مطبوعات کشور

آمادگی صنایع چوب و کاغذ مازندران در تامین کاغذ مطبوعات کشور