مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:502020-12-22سياسي

ارمنیان شیراز کریسمس را فقط در خانه برگزار می کنند


رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز اعلام کرد: ارمنیان شیراز جشن های میلاد مسیح(ع) و سال نو میلادی را فقط در خانه برگزار می کنند.

- رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز اعلام کرد: ارمنیان شیراز جشن های میلاد مسیح(ع) و سال نو میلادی را فقط در خانه برگزار می کنند.

کرونا همچنان جشن ها، گردهمایی ها، دورهمی ها و اعیاد را به تعطیلی کشانده است و برگزار نکردن مراسمی همچون جشن های میلاد مسیح (ع) و سال نو میلادی که همواره شور و شوقی دیگرگونه را به اجتماعات ادیان الهی می بخشید نیز بخشی از این ممنوعیت هاست.

همه ساله دی ماه زمان برگزاری جشن های ارامنه در شیراز است.

جامعه کوچکی که هم اکنون 24 نفره اند؛ اما کلیساهایشان زینت بخش فضای مسالمت آمیز و صلح بین ادیانی است که از دیرباز در این شهر و در یک کوچه و خیابان می زیسته اند.

رییس هیات نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تمام مراسم مذهبی ارمنیان شیراز و نیز اجتماعات متوقف شده است، گفت: از آنجا که تمام مراسم در فضای بسته کلیسا و با حضور تعدادی برگزار می شود، مراسم مذهبی فعلا به دستور خلیفه گری متوقف شده است.

هرموند آراتونیان عنوان کرد: برای جشن های میلاد مسیح (ع) و سال نو میلادی نیز مراسمی جمعی برگزار نمی کنیم و دیدار سالانه با ارمنیان دیگر نقاط کشور و نیز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنیان شیراز کریسمس را فقط در خانه برگزار می کنند

ارمنیان شیراز کریسمس را فقط در خانه برگزار می کنند