مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:002020-12-22اقتصادي

واردات 25 درصد از نهاده های دامی کشور از طریق بندر چابهار


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته حجم واردات نهاده های دامی از بندر چابهار افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، محمدرضا طلایی در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار با بیان اینکه در این بندر اتفاقات خوبی را شاهد هستیم، اظهار داشت: به واسطه ایجاد تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و با توجه به بازسازی انبارهای نگهداری کالا در منطقه، ظرفیت خوبی در این بندر استراتژیک ایجاد شده که نویدبخش توسعه است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: به واسطه این اقدامات توسعه ای و ظرفیت های موجود، شرایط برای واردات نهاده های دامی از طریق این بندر بزرگ اقیانوسی فراهم شده است.

یکی از مسائلی که در شرایط فعلی در کشور برای این شرکت اهمیت دارد، سرعت عمل در تخلیه و انتقال بارهای وارداتی به داخل کشور برای صنعت دام و طیور است که روزانه باید این نهاده ها را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده، بعد از وقفه ای چند ماهه، اولین کشتی شرکت پشتیبانی امور دام در بندر چابهار پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه و بارگیری آن انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 25 درصد از نهاده های دامی کشور از طریق بندر چابهار

واردات 25 درصد از نهاده های دامی کشور از طریق بندر چابهار