مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:052020-12-22بين الملل

اولین پرواز رسمی از تل آویو به رباط/ مغرب و اسراییل توافق امضا می کنند


اولین پرواز رسمی مستقیم از فلسطین اشغالی به مغرب در حالی از زمین برخاست که قرار است هیأت های آمریکایی و صهیونیستی که با آن به رباط می روند، با دولت این کشور توافقنامه هایی امضا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دقایقی پیش اولین پرواز مستقیم از تل آویو به رباط پایتخت مغرب بعد از اعلام عادی سازی روابط دوطرف، فرودگاه بن گوریون را ترک کرد.

به نوشته وبگاه آی24نیوز ، در این پرواز یک هیأت آمریکایی به سرپرستی جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد رییس جمهور این کشور و یک هیأت صهیونیستی به سرپرستی مییر بن شبت مشاور امنیت داخلی این رژیم حضور دارد.

بر این اساس، هیأت رژیم صهیونیستی قصد دارد در مغرب با دولت این کشور توافقنامه هایی در حوزه های آب، روادید، مالی و سرمایه گذاری و همچنین هوانوردی امضا کند.

خبرنگار شبکه کان نیوز نیز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشت: چند کشور با آمریکا در تماس هستند و تلاش می کنند که روابط خود با اسراییل را عادی سازی کنند و به نظرم احتمال این وجود دارد که پیش از اتمام دوره ترامپ، اعلام توافق های بیشتری داشته باشیم .

رسانه های صهیونیستی با مهم دانستن این پرواز رسمی و مستقیم بعد از عادی سازی روابط مغرب با تل آویو، تحلیل کردند که این گونه اقدامات برای نشان دادن دستاوردهای دولت دونالد ترامپ در منطقه غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پرواز رسمی از تل آویو به رباط/ مغرب و اسراییل توافق امضا می کنند

اولین پرواز رسمی از تل آویو به رباط/ مغرب و اسراییل توافق امضا می کنند