مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:052020-12-22سياسي

تداوم همدلی در صومعه سرا


امام جمعه صومعه سرا با بیان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع بسته های حمایتی در شهرستان تداوم دارد، گفت: مرحله جدید طرح همدلی و مواسات از هفته آینده شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی راشدی نوری در حاشیه نشست اصحاب رسانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا اظهار کرد: فضای مجازی باید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بیش از گذشته منعکس کننده رویدادها و رخدادهای ملی، مذهبی باشد.

وی با بیان اینکه نهاد امام جمعه باید آیینه انعکاس خواسته ها و مطالبات مردم به مسؤولان باشد، افزود: طبیعی است که رسانه ها در چهارچوب قوانین و ضوابط، مطالبه گرانِ باید انعکاس خواسته های اصلی و حقیقی مردم باشند.

امام جمعه شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه نهاد امام جمعه، ذاتاً نهادی فرهنگی و اجتماعی است که از سوی ولایت امر مسؤولیت گسترش فرهنگ دینی و انقلابی و ملی را در محدوده وظایف خودش بر عهده دارد، تصریح کرد: مدیریت و نظارت و تعامل با شورای فرهنگ عمومی، ستاد رسیدگی به امور مساجد، ستاد شئون فرهنگی، ستاد امربه معروف و نهی منکر، رسیدگی به امور حوزه های علمیه، هیئت های مذهبی و قرآنی، گروه های فرهنگی، مؤسسات خیریه، گروه های جهادی و مردمی با این نهاد مذهبی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همدلی در صومعه سرا

تداوم همدلی در صومعه سرا