مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:252020-12-22سياسي

طرح مجلس برای «انتقام سخت» اعلام وصول می شود/ شهید سلیمانی نماد غرور ملی است


زهره الهیان در نشست «انتقامی که سخت شد» گفت: مجلس در این زمینه مصمم است و طرحی در سالگرد شهادت سردار اعلام وصول می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهاردهمین جلسه رویداد دوشنبه های اندیشه توسط مرکز راهبری برهان با همکاری مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با عنوان  انتقامی که سخت شد با حضور امیرعبداللهیان، زهره الهیان، متفکر آزاد، حجت الاسلام فلاحی، شهریار زرشناس همچنین مرضیه هاشمی برگزار شد.

* عبداللهیان: هیچ کدام از اقداماتی که تاکنون صورت گرفته در طراز جایگاه شهید سلیمانی نبوده است در ابتدای نشست مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای به ویژگی های سردار سلیمانی از جمله اهل دقت و استناد بودن و تأکید شهید بر عدم اعتماد به دشمن با تکیه بر مستندات واقعی از توطئه آن ها در منطقه اشاره داشت.

وی سپس به ضعف عموم پارلمان ها در کشورهای مختلف از جمله مجلس شورای اسلامی ایران در تدوین قوانین ملی اشاره کردند بیان داشت و گفت: این قانون گذاری مجلس است که دست قوه قضاییه برای جرم انگاری در حوزه جرائم تروریستی را باز می کند و مجلس قانونگذاری را با استفاده از ظرفیت سالگرد باید در دستور کار قرار دهد.

امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به این مطلب که هیچ کدام از اقداماتی که تاکنون در قوای کشور صورت گرفته است در طراز جایگاه شهید سلیمانی نبوده است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای «انتقام سخت» اعلام وصول می شود/ شهید سلیمانی نماد غرور ملی است

طرح مجلس برای «انتقام سخت» اعلام وصول می شود/ شهید سلیمانی نماد غرور ملی است