مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:302020-12-22سياسي

متوسط کمک ماهانه به ایتام استان سمنان 800 هزار تومان است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان گفت: متوسط کمک ماهانه به ایتام استان 800 هزار تومان است که این میزان دو برابر متوسط کشوری در این شاخص محسوب می شود.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان گفت: متوسط کمک ماهانه به ایتام استان 800 هزار تومان است که این میزان دو برابر متوسط کشوری در این شاخص محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل مددکاری کمیته امداد کشور به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شعار فقر زدایی باید با تدابیر فقر زدایی همراه باشد که در این راستا اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته که یکی از آنان کمک گرفتن از ظرفیت های مردمی است، ابراز کرد: کمیته امداد باید مردمی و خدمات آن یکپارچه شود.

وی با بیان اینکه پویش ایران مهربان به حوزه مددکاری با هدف توانمندی ایتام گره خورده است، ابراز کرد: امروز هر چه قدر درآمد خانواده های اکرام افزایش یابد اما مدیریت نباشد بدون فایده است درآمد هر فرزند یتیم استان سمنان بیشتر از میانگین کشوری است.

هدف گذاری نیازهای ایتام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه میانگین کشوری کمک به ایتام 400 هزار تومان برآورد می شود در حالی که این میزان در سطح استان سمنان 800 هزار تومان است، تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط کمک ماهانه به ایتام استان سمنان 800 هزار تومان است

متوسط کمک ماهانه به ایتام استان سمنان 800 هزار تومان است