مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:302020-12-22اجتماعي

معضل فرسایش خاک و ضرورت مدیریت سیلاب و تقویت سفره های آب زیرزمینی


یکی از معضلات شهرستان های شمالی استان بحث فرسایش خاک است که باید با اجرای پروژه های آبخیزداری جلوی این امر گرفته و فرسایش کنترل شود.

- ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر گفت: یکی از معضلات شهرستان های شمالی استان بحث فرسایش خاک است که باید با اجرای پروژه های آبخیزداری جلوی این امر گرفته و فرسایش کنترل شود.

عبدالکریم جمیری در نشست با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: نیاز به آینده نگری در اجرای طرح های آبخیزداری وجود دارد، با این حال مطالعات مناسبی برای طرح های آبخیزداری در شمال استان صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران های شدید و برداشت بیش از اندازه از منابع زیر زمینی، برای مدیریت سیلاب و تقویت سفره های آب زیرزمینی باید در حوزه آبخیزداری استان فعالیت های اساسی صورت بگیرد و ما نیز آمادگی آن را داریم تا در این خصوص کمک کنیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از معضلات شهرستان های شمالی استان بحث فرسایش خاک است که باید با اجرای پروژه های آبخیزداری جلوی این امر گرفته و فرسایش کنترل شود.

با وجود همه تلاش هایی که در حوزه آبخیزداری در شمال استان انجام شده است، مشکلات و کمبودهای زیادی وجود دارد که باید گام های جدی تری در این خصوص برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل فرسایش خاک و ضرورت مدیریت سیلاب و تقویت سفره های آب زیرزمینی

معضل فرسایش خاک و ضرورت مدیریت سیلاب و تقویت سفره های آب زیرزمینی