مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:352020-12-22سياسي

بلاتکلیفی پروژه های شهری پایتخت/ اتوبوس هوایی به تهران نرسید


عضو شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیف ماندن بسیاری از پروژه های شهری در پایتخت گفت: سرانجام راه اندازی اتوبوس هوایی در شمال تهران و پروژه باغ صبا در خیابان شریعتی باید مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره بلاتکلیفی پروژه های شهری اظهار داشت: باید کارگروهی جهت تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر تشکیل شود تا این پروژه ها به فوریت مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

وی ضمن تذکر به حناچی نسبت به ناتمام ماندن پروژه ها گفت: مشکلات در فرآیند انعقاد قراردادها و نواقص در مدارک سندی و حقوقی سبب بروز چالش هایی شده و متأسفانه علیرغم جلساتی که با حناچی برگزار کرده ایم هنوز پروژه های بلاتکلیف به سرانجام نرسیده است.

وی به پروژه های نیمه تمام پایانه شرق و باغ صبا اشاره کرد و گفت: پروژه مشارکتی صادقیه و هزار و یک شهر که سند آن تعیین تکلیف شده، بلاتکلیف مانده  و سرانجام راه اندازی اتوبوس هوایی در منطقه یک که حتی بارها جلسات مختلف در مورد آن برگزار شده به سرانجام نرسیده است.

سالاری به لزوم تجهیز خانه شاعران در منطقه 3 و نهایی شدن طرح قطب گردشگری پارک سرخه حصار اشاره کرد و گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی طغرل در شهرری و پهنه گردشگری راگا در منطقه 20 نیز بلاتکلیف است و خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پروژه های شهری پایتخت/ اتوبوس هوایی به تهران نرسید

بلاتکلیفی پروژه های شهری پایتخت/ اتوبوس هوایی به تهران نرسید