مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:452020-12-22سياسي

توان مقابله با دشمن را داریم


فرمانده قرار گاه منطقه ای شمال غرب نزاجا گفت: موفق ترین تجربه گام اول انقلاب بحث دفاع مقدس است.

- امیر حاجیلو امروز2 دی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات قهرمان ملی وفرمانده جنگ آوران سرهنگ شهید خسرو آدم نژاد که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، افزود: موفق ترین تجربه ی گام اول انقلاب بحث دفاع مقدس است چرا که در دفاع مقدس هیمنه شرق و غرب شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه تعمیق راهبردی، دستاورد منطقه ای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بود، تصریح کرد:در دفاع مقدس، به امنیت پایدار که زیرساخت توسعه پایدار یک کشور است، دست یافته ایم.

امیر حاجیلو نقش نیروهای امنیتی را در مباحث آینده پژوهی و سناریو سازی برای دفاع از تمامیت نظام بسیار پررنگ دانست و اظهار کرد: دشمن هر لحظه در حوزه فناوری، تاکتیک، و راهبرد در حال بروز تجهیزات خود است و مانباید صرفا در گذشته متوقف باشیم و مطمئنا دربحث ایجاد بازدارندگی پایدار و اقداماتی که در توسعه پایدار انجام شده است توان مقابله با دشمن را داریم.

وی با تاکید به اینکه باید به لحاظ تجهیزات وآموزش ، مهارت پیدا کنیم، یاد آور شد: حضور ارتش در منطقه شمال غرب در کنار سایر نهادهای نظامی کشور در زمان جنگ دو کشور همسایه در ماه های اخیرباعث شد جلو ی هرگونه آسیب و تهدید به کشور گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان مقابله با دشمن را داریم

توان مقابله با دشمن را داریم