موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:452020-12-22اقتصادي

به دنبال راه علاج تحریم ها رفتیم


بنیاد مستضعفان امسال و سال آینده 31 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کشور انجام می دهد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز فتاح  امروز در مراسم افتتاح کارخانه قوطی سازی سینا در کرمانشاه، اظهار داشت: این کارخانه سال گذشته راکد بود مهندسان خارجی دستگاه ها را به ما فروخته بودند و  پول آن را دریافت کرده بودند ولی برای نصب آن  تحریم ها را بهانه کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان امسال 31 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که دو مورد در کرمانشاه هزینه شد اظهار داشت: سرمایه عمده طرح ها امسال و سال آینده تأمین می شود و بنیاد پروژه نیمه کار و نیمه تمام نخواهد داشت.

فتاح با اشاره به اینکه سال گذشته این کارخانه کاملا راکد بود گفت: مهندسان خارجی دستگاه ها را به ما فروخته بودند و پول را دریافت کرده بودند، اما برای نصب بهانه می آوردند.

وی با اشاره به اینکه یک راه انتظار برای اتمام تحریم ها و مهندسان خارجی بود افزود: کسی که دارو و واکسن را تحریم می کند به این مسائل رحم نمی کند.

فتاح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان در رابطه به علاج تحریم گفت: در این پروژه منتظر رفع تحریم نماندیم در حالی که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بالاترین تکنولوژی را دارد و دستگاه ها از چندین کشور خریداری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال راه علاج تحریم ها رفتیم

به دنبال راه علاج تحریم ها رفتیم