مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:552020-12-22حوادث

مرگ 273 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان


 در 8 ماهه امسال 273 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 248 نفر بود، - ایسنا/کردستان مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در 8 ماهه امسال 273 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 248 نفر بود، 10 درصدرشد یافته است.

بهتاش خانی آباد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 8 ماهه سال جاری شش نفر بر اثر برق گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 7 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل یک مورد کاهش یافته است.

وی افزود: از کل فوت شدگان حوادث برق گرفتگی 5 نفر مرد و یک نفر زن بوده این در حالی است که هر 7 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان، با اشاره به کاهش مرگ و میر ناشی از مسمومیت با الکل در استان، بیان کرد: در 8 ماهه سال جاری هفت نفر بر اثر مسمومیت با الکل در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 9 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 2 مورد کاهش یافته است.

خانی آباد ذکر کرد: طی این مدت 27 نفر به دلیل غرق شدگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 20 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 7 مورد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 273 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان

مرگ 273 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان کردستان