مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:052020-12-22فرهنگي

مستند وایه منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیل برزیل شد


فیلم مستند کوتاه وایه تولید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد،به کارگردانی فروزان جاویدی منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Frincen در کشور برزیل شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فیلم مستند کوتاه"وایه"تولید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد،به کارگردانی فروزان جاویدی منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Frincen در کشور برزیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحدهنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت: این جشنواره 9دوره است که با نام جدیدFrince با محوریت مشکلات اجتماعی و زیست محیطی از منظر امید بخشی درکشور برزیل برگزار می شود.

اکبر آیین بیان داشت:111 اثر از میان بیش از 220 اثر از 107 کشور جهان برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب شدکه با توحه به شیوع ویروس کرونا ومحدویت های ایجاد شده قرار است اختتامیه آن در فاصله سه ماه اول سال 2021به صورت مجازی برگزار گردد.

آیین تصریح کرد:این مستندبه مدت 16 دقیقه روایتی از تلاش های دختری است بنام فریبا ساکن یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه وبویراحمد که به دلیل نبود فضای آموزشی در روستا ومحدویت های خانواده برای ادامه تحصیل دست از تلاش برنمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند وایه منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیل برزیل شد

مستند وایه منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیل برزیل شد