مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:152020-12-22سياسي

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان یادواره «نشان سلیمانی»


آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره «نشان سلیمانی» با رعایت پروتکل های بهداشتی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

- آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، یادواره نشان سلیمانی که به همت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با موضوعات شخصیت سردار دل ها، حاج قاسم، سپهبد شهید و جبهه مقاومت، ژنرال و استکبار جهانی و رفیق خوشبخت ما در 2 بخش مردمی و حرفه ای برگزار شده است، روز دهم دی ماه ساعت 18 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اهدای جوایز و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

مجید حمزه، جهانشاه آل محمود و میرطاهر مظلومی در بخش نمایش و مریم جلالی، محمدرضا قربانی و سعید معدن کن در بخش برنامه به ارزیابی آثار پرداختند.

مراسم آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی همزمان به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش، شبکه نمایش سیما و برنامه کاربردی ایران صدا پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان یادواره «نشان سلیمانی»

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان یادواره «نشان سلیمانی»