مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:402020-12-22پزشكي

برنامه حذف محقق خاموش


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرایی شدن طرح تله مدیسین در یکی از بیمارستان های این دانشگاه خبر داد و گفت: با حمایت معاونت علمی، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرایی شدن طرح تله مدیسین در یکی از بیمارستان های این دانشگاه خبر داد و گفت: با حمایت معاونت علمی، در بیمارستان 15 خرداد طرح بیمارستان هوشمند اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر افشین زرقی در بیست و یکمین جشنواره ابوریحان بیرونی که صبح امروز (سه شنبه، 2 دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دو هدف عمده کیفی سازی تحقیقات و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم را پیگیری می کند، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که تحقیقات باید اثر گذار باشد، از این رو پژوهش ها به سمت حل مساله و رفع چالش های نظام سلامت کشور هدایت می شوند.

وی با اشاره به اقدامات این دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، اظهار کرد: در این راستا به شاخص های رتبه بندی دانشگاه ها به صورت استاندارد توجه شد و در این زمینه بخش مهمی از بودجه ها را صرف حوزه پژوهشی و توسعه ظرفیت های نیروی انسانی کردیم.

زرقی به بیان جایگاه این دانشگاه در پایگاه های بین المللی رتبه بندی پرداخت و یادآور شد: بیشترین موضوعاتی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر آنها تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حذف محقق خاموش

برنامه حذف محقق خاموش