مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:402020-12-22اجتماعي

علت اصلی حادثه مدرسه شین آباد/ تاکید بر مدل سازی در مانورها


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایمن سازی مدارس، آموزش پیشگیری و کنترل حوادث، برگزاری مانور، مجهز کردن مدارس به سیستم های اعلام هشدار حوادث لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در مراسم رونمایی از طرح سند همکاری ملی طرح مدرسه آماده که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور و همچنین مدیران کل مدیریت بحران و مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور به صورت مجازی شرکت کرد.

به گفته نجار، این طرح شامل چهار بخش اصلی یعنی آموزش مدیران، پرسنل و تشکیل گروه مدیریت بحران مدرسه از طریق آموزش های مجازی و به روز، کاهش خطرپذیری مدارس از طریق بازدید و بررسی اجزای غیرسازه ای و ارائه برنامه کاهش مخاطرات، آموزش آمادگی در برابر سوانح برای دانش آموزان و والدین آنها و ارائه تجهیزات اولیه و کاربری امداد و نجات به مدارس واجد شرایط است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه یکی از راهکارهای افزایش ایمنی مدارس، آموزش و توانمند سازی کارکنان و دانش آموزان و کاهش مخاطرات مدارس است، گفت: به طور کلی مدرسه آماده مدرسه ای است که آسیب پذیری آن به حداقل رسیده، توان مقابله با حوادث را داشته و در صورت بروز حادثه، کمترین تلفات و خسارات را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی حادثه مدرسه شین آباد/ تاکید بر مدل سازی در مانورها

علت اصلی حادثه مدرسه شین آباد/ تاکید بر مدل سازی در مانورها