مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:452020-12-22سياسي

در ستایش پاسداری از سرشت و هستی / فرهنگ بهتر است یا فناوری؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق یادداشتی را درباره فرهنگ و فناوری منتشر کرد.

- فرهنگ بهتر است یا فناوری؟ نباید از این مولفه ثابت و بی بدیل صرف نظر کنیم که فرهنگ در هر شرایطی و موقعیتی، دست بالا را دارد.

اما فناوری را هم مگر می شود در این روزگار، دست کم گرفت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق یادداشتی را درباره فرهنگ و فناوری منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است: فرهنگ بهتر است یا فناوری؟ شاید این موضوع، جایگزینی به روز و مناسب تر برای جمله علم بهتر است یا ثروت؟ باشد؛ و شاید هم افتادن در یک دور باطل و چرخه بیهوده.

البته نباید از این مولفه ثابت و بی بدیل صرف نظر کنیم که فرهنگ در هر شرایطی و موقعیتی، دست بالا را دارد.

اما فناوری را هم مگر می شود در این روزگار، دست کم گرفت؟ در حقیقت فرهنگ و فناوری، به موازات یکدیگر، تمامی شئونات زندگی آدمی را در نَوَردیده اند و در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، حضوری تمام قد در روزمره انسان ها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ستایش پاسداری از سرشت و هستی / فرهنگ بهتر است یا فناوری؟

در ستایش پاسداری از سرشت و هستی / فرهنگ بهتر است یا فناوری؟