مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:502020-12-22اقتصادي

افتتاح پتروشیمی هگمتانه همدان با 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری


پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومانی دولت و بخش خصوصی بعد از 18 سال افتتاح و بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید شاهرخی با بیان اینکه مشکلات پتروشیمی هگمتانه مثل مشکل آب و خوراک حل می شود، ادامه داد: با همکاری شرکت پتروشیمی و سرمایه گذار بخش خصوصی این پتروشیمی رسماً افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

شاهرخی با اشاره به اینکه این پروژه بعد از 18 سال افتتاح خواهد شد، افزود: افتتاح پتروشیمی گام بزرگی در راستای خدمت به مردم استان همدان است.

وی با بیان اینکه این پروژه با تلاش و همکاری همه مجموعه ها این پروژه به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: پتروشیمی هگمتانه علاوه بر اشتغال زایی، موجب ارزآوری و عدم نیاز کشور به واردات PVC گرند پزشکی خواهد شد که در خاورمیانه بی نظیر است.

استاندار همدان گفت: نمایندگان مجلس همکاری بسیار خوبی برای راه اندازی پتروشیمی داشتند که جای تقدیر دارد و از همکاری خوب شرکت پتروشیمی، سازمان صمت و شرکت آبفا، بانک ها و همه مجموعه هایی که در افتتاح و به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ همکاری کردند، کمال تشکر را دارم.

شاهرخی گفت: در شرایط تحریم افتتاح چنین پروژه های بزرگی خدمت اساسی به مردم استان و کشور خواهد بود و همه باید با وحدت و هم دلی در جهت توسعه استان و کشور تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پتروشیمی هگمتانه همدان با 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری

افتتاح پتروشیمی هگمتانه همدان با 1200 میلیارد تومان سرمایه گذاری