مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:252020-12-22سياسي

عدم استقبال بهبودیافتگان کرونا در اهدای پلاسما


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: استقبال بهبودیافتگان کرونا نسبت به اهدای پلاسما برای استفاده در پلاسمادرمانی مبتلایان کنونی بسیار پایین است.

- پژمان صالحی فر صبح امروز در گفتگو با باشد، اظهار کرد: متأسفانه استقبال بهبودیافتگان نسبت به اهدای پلاسما و مراجعه به مراکز اهدای خون بسیار پایین است.

وی افزود: بهترین زمان برای اهدای پلاسما یک ماه پس از بهبودی است و حداکثر تا سه ماه و نیم پس از بهبودی نیز می توان جهت اهدای پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کرد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: با توجه به حواشی اخیر جهت گرامیداشت هرچه بیشتر یاد و خاطره سردار دل ها می توان با به راه اندازی پویشی با نام ایشان با اهدای خون و پلاسما زندگی را به بسیاری از افراد اهدا کرد.

صالحی فر گفت: در حال حاضر درمجموع ذخایر خونی استان در سطح مطلوبی قرار دارد اما ذخایر 2 گروه خونی او منفی و آ.

ب منفی مناسب نیست؛ لذا از مردم خواهشمندیم تا با مراجعه به مراکز انتقال خون سطح ذخایر این 2 گروه خونی را نیز به حد مطلوب برسانند.

وی با اشاره به فصل سرما و برودت هوا خاطرنشان کرد: طبق روند سنوات گذشته در فصل زمستان ذخایر خونی کاهش می یابد که نیازمند حضور بی دریغ مردم جهت اهدای خون، پلاکت و پلاسما هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال بهبودیافتگان کرونا در اهدای پلاسما

عدم استقبال بهبودیافتگان کرونا در اهدای پلاسما