مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:352020-12-22اجتماعي

6 مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد در کشور فعال است


مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به فعالیت شش مرکز درمان و باز توانی اعتیاد در کشور گفت: ایجاد اشتغال برای افراد بهبودیافته در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید براتی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز جامع درمان و باز توانی استان سمنان واقع در روستای کردوان از توابع گرمسار اظهار داشت: در حال حاضر تنها شش مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد در کشور فعال است و این تنها مرکز فعال در استان سمنان محسوب می شود.

وی بابیان اینکه بازگردانی معتادان بهبودیافته به زندگی عادی و اشتغال زایی مهم ترین هدفی است که در مراکز جامع درمان اعتیاد دنبال می شود، افزود: سم زدایی از بیماران بدون مصرف دارو ظرف مدت یک ماه انجام می شود.

اقامت 4 ماهه معتادان مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه معتادان باید به مدت چهار ماه در این مرکز اقامت کنند، تصریح کرد: در این مدت علاوه بر بهبودی افراد، نسبت به کسب مهارتی برای اشتغال آنان اقدام می شود.

براتی با اشاره به نتایج مطلوب فعالیت این مراکز خاطرنشان کرد: احداث این مراکز در تمام استان ها در دستور کار است و بر این اساس تا دهه فجر این طرح در سایر استان ها راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد در کشور فعال است

6 مرکز جامع درمان و باز توانی اعتیاد در کشور فعال است