مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:352020-12-22سياسي

شهرداری موظف به همکاری با حسابرسان منتخب شورا


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با تاکید بر اینکه انتخاب حسابرس بر عهده شورای شهر است، گفت: شهرداری و کلیه واحدهای تحت پوشش موظف اند با حسابرسان همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در جریان بررسی تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1399 شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن در پاسخ به سوال شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با شفافیت در حوزه انتخاب حسابرسان گفت: بر اساس بند 8 و ماده 80 قانون انعقاد قرارداد حسابرسی با حسابرسان منتخب رسمی، وظایف قانونی شواری اسلامی شهر تهران است.

وی افزود: شهرداری دستگاه مورد حسابرسی است.

طبیعا دستگاهی که باید از حیث انطباق هزینه کردها و درآمدها با احکام ردیف های لایحه بودجه حسابرسی شود، خود نمی تواند حسابرس انتخاب کند و قرارداد ببندد.

قراداد با حسابرس را شورای شهر می بندد و ابلاغ می کند.

همچنین براساس بسته حجمی که در کمیسیون برنامه و بودجه تهیه شده است کل واحدهای سازمانی شهرداری بین این حسابرسان تقسیم شده است.

وی همچنین در رابطه با انتخاب حسابرسان از طریق مناقصه با تاکید بر این که انتخاب حسابرس از وظایف شورای شهر تهران است ادامه داد: ما نظام نامه ای را تصویب کرده ایم و در آن نظام نامه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری موظف به همکاری با حسابرسان منتخب شورا

شهرداری موظف به همکاری با حسابرسان منتخب شورا