مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:452020-12-22اقتصادي

«آب گذر» 500 متری بر روی دریاچه ارومیه احداث می شود


وزیر راه و شهرسازی از احداث آب گذر 500 متری بر روی دریاچه ارومیه با هدف تلاش برای احیای این دریاچه و کمک به جریان انتقال آب به آن، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح آزادراه تبریز – سهند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یکی از آرزوها و مطالبات دیرینه ای که در میان ساکنان شهر جدید سهند وجود داشت و آن ساخت آزادراه تبریز-سهند بود، تحقق یافت.

وی با بیان اینکه افتتاح آزادراه 20 کیلومتری تبریز-سهند مشکل بزرگی از مردم این شهر جدید رفع خواهد کرد، افزود: با افتتاح این آزادراه بخشی از ترافیک تبریز حذف شده و شهرک های اطراف نیز می توانند راه دسترسی راحت تری به تبریز داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مردم تبریز در مجلس تحقق وعده ساخت این آزادراه را بسیار پیگیری می کردند.

موضوعی که برای ما در وزارت راه و شهرسازی مطرح بوده، این است که آذربایجان شرقی یک منطقه کانونی ترافیکی برای ترانزیت بار و مسافر محسوب می شود به همین دلیل پروژه های زیادی در این استان در بخش راه، زیرساخت، راه آهن و حمل و نقل در دست اجرا داریم که امیدواریم بخش مهمی از آنها تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب گذر» 500 متری بر روی دریاچه ارومیه احداث می شود

«آب گذر» 500 متری بر روی دریاچه ارومیه احداث می شود