مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 10:552020-12-22اقتصادي

اتفاقات خوبی برای توسعه مشاغل خانگی البرز افتاده است


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: از سال 96 تا کنون بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی استان توزیع شده که در شرایط اقتصادی کنونی مبلغ قابل توجهی است.

- ایسنا/البرز معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: از سال 96 تا کنون بیش از 30 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی استان توزیع شده که در شرایط اقتصادی کنونی مبلغ قابل توجهی است.

ابراهیم شادمهر روز سه شنبه دوم دی ماه در کارگروه علمی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی البرز اظهار کرد: در مدت کمی که از آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در البرز می گذرد اتفاقات خوبی افتاده و شاهد بازخوردهای مثبتی بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اشتغالزایی سروکار دارد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواه ناخواه با آن درگیر است و هر چند در فرایند اجرای آن دخالتی ندارد ولی در سیاست گذاری نقش پررنگی ایفا می کند.

وی افزود: دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی مستقر است و همه دستگاه های درگیر با این طرح باید با جهاد دانشگاهی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا با عامل و هم افزایی بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات خوبی برای توسعه مشاغل خانگی البرز افتاده است

اتفاقات خوبی برای توسعه مشاغل خانگی البرز افتاده است