مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:202020-12-22سياسي

پژوهش با تبیین از گمنامی خارج می شود


پژوهش ریشه در مدارس دارد، بنابراین مدارس نباید کتاب محور باشد و پژوهش باید تبیین شده و فراموش نشود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: پژوهش ریشه در مدارس دارد، بنابراین مدارس نباید کتاب محور باشد و پژوهش باید تبیین شده و فراموش نشود.

فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز (دوم دی ماه) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان، با بیان اینکه انتخاب آقایان علی رمضانی و حسین حقی به عنوان پژوهشگران برتر کشور مایه افتخار استان است، اظهار کرد: امروز پژوهش موتور محرکه توسعه و پیشرفت هر جامعه است که مصداق های عینی آن را در ایران و سایر کشورها می شود مثال زد.

وی با بیان اینکه این روزها بدون پشتوانه پژوهش کاربردی، توسعه در هر زمینه ای خاص در زمینه علمی، تولید، کیفیت، تصمیم سازی و تصمیم گیری شکل نمی گیرد، افزود: توسعه منطقی، متوازن، آینده نگر بدون پشتوانه پژوهش کاربردی امکان پذیر نیست، زیرا امروز باید برای توسعه و استمرار امور پژوهش باید عوامل سخت افزاری، نرم افزاری و منابع انسانی بدون شعار در عمل کنار یکدیگر قرار گیرند.

این مسئول با بیان اینکه امروز بدون آزمایشگاه های پیشرفته، زیرساخت های پیشرفته، بدون چرخش اطلاعات و دانش بین پژوهشگران و نیروی انسانی قوی نمی توان انتظار توسعه و استمرار پژوهش را داشت، تصریح کرد: شعار و تملق گویی در آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش با تبیین از گمنامی خارج می شود

پژوهش با تبیین از گمنامی خارج می شود