مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:402020-12-22سياسي

هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت را کسب می کند


افزایش مهارت افزایی دانشجویان جز برنامه های راهبردی دانشگاه بشمار می رود که براساس آن هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت عمده را کسب می کند.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: افزایش مهارت افزایی دانشجویان جز برنامه های راهبردی دانشگاه بشمار می رود که براساس آن هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت عمده را کسب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، سید احمد معتمدی در مراسم گرامیداشت روز پژوهش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه راهبردی دانشگاه تدوین شد و براساس آن ارتقا رتبه دانشگاه در سطح بین المللی و قرار گرفتن در بین دانشگاه های نسل سوم در دستور کار قرار گرفته که برنامه اجرایی این اهداف تدوین و در راستای آن حرکت می کنیم.

وی افزود: براین اساس اکنون دانشگاه در 4 رتبه بندی بین المللی مهم جهانی حضور دارد و براساس این رتبه بندی ها میان دانشگاه های صنعتی قدیمی کشور رتبه های اول و دوم را کسب کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه قرار گرفتن دانشگاه به عنوان دانشگاه های نسل سوم با هدف تاثیر در جامعه و اقتصاد کشور از اهداف این دانشگاه است، تاکید کرد: در سال جاری قراردادهای صنعتی دانشگاه افزایش یافت به نحوی که بودجه پژوهشی دانشگاه در این حوزه چند برابر سال گذشته افزایش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت را کسب می کند

هر دانشجو پس از فارغ التحصیلی حداقل یک مهارت را کسب می کند