مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:452020-12-22سياسي

یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ایجاد می شود


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که به زودی، المانی به عنوان یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ساخته و در محل مناسبی نصب خواهد شد.

- نواب قائدی سه شنبه دوم دی در جلسه کمیسیون عمران شورای شیراز با اشاره به بررسی طرح نصب المان یادمان شهدای نهضت سواد آموزی در محله ده پیاله، گفت: این طرح پس از ارائه از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: این طرح پس از تصویب در صحن شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری شیراز، به شهرداری برای اجرا ابلاغ و مقرر شده تا شهرداری شیراز حداکثر ظرف مدت 5 ماه نسبت به طراحی و احداث یادمان شهدای نهضت سوادآموزی اقدامات کند.

قائدی، احداث المان و یادمان شهدای نهضت سواد آموزی را تلاشی در راستای یادآوری رشادتها و دلاورمردیهای شهیدان دانست و بیان کرد: معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمانهای آن بزرگواران و همچنین تقویت باورهای دینی و ملی که امروز جزء اصلی ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به حساب می آیند در ردیف مهمترین وظایف ماست.

عضو شورای شیراز خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران بوده و یکی از راه هایی که می توانیم ادای دین کنیم، شناساندن همه جانبه آنان به نسل هایی است که شهدا و مسیری که در آن ممارست داشته اند را به خوبی درک نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ایجاد می شود

یادمان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز ایجاد می شود