مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:452020-12-22اجتماعي

کاهش80 درصدی خسارات زلزله با هزینه 20 درصدی در بخش آموزش


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با 20 درصد هزینه کرد در حوزه آموزش مقابله با زلزله می توان تا 80 درصد از خسارت های احتمالی زلزله تهران جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از سند همکاری ملی طرح مدرسه آماده با حضور اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش، محسن محبی معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جمعی از معاونین این سازمان برگزار شد.

رضا کرمی محمدی در این مراسم با اشاره به اینکه کشور ما به ویژه کلان شهرها با بحران های متعدد مواجه هستند، عنوان کرد: از سوی دیگر با توسعه بیشتر کلان شهرها و شهرها خطرات بیشتری ما را تهدید می کند زیرا ضمن افزایش جمعیت، صنایع پرهزینه نیز شکل می گیرد و درصورتی که سیل یا زلزله ای بزرگ رخ دهد خسارات جبران ناپذیری به مردم و کشور تحمیل می شود.

وی با بیان این که یکی از اقدامات بسیار مهم برای مقابله با خسارت های بزرگ و جبران ناپذیر براثر وقوع بحران آموزش است، عنوان کرد: خوشبختانه این اقدام را می توان با هزینه بسیار کم انجام داد و از خسارت های بزرگ جلوگیری کرد به گونه ای که با 20 درصد هزینه کرد در این حوزه می توان تا 80 درصد خسارت ها را کاهش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش80 درصدی خسارات زلزله با هزینه 20 درصدی در بخش آموزش

کاهش80 درصدی خسارات زلزله با هزینه 20 درصدی در بخش آموزش