مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:502020-12-22اقتصادي

2 هزار مسکن روستایی در همدان نیازمند مقاوم سازی است


بیش از 2 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان همدان نیاز به مقاوم سازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان اظهار کرد: از حدود 23 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان 14 هزار و 700 واحد نیاز به مقاوم سازی داشته که تا کنون 11 هزار و 500 واحد مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان بازسازی مسکن روستایی می توانند از تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض بهره مند شوند افزود:  بیش از 2 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح شهرستان نیاز به مقاوم سازی دارد که در مواجهه با بحران های احتمالی آسیب پذیر است.

فرماندار همدان خواستار اهتمام بنیاد مسکن و بخشداران برای ترغیب روستاییان به این مهم شد و تاکید کرد: عملکرد بانک های عامل در خصوص ارایه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی خوب است و انتظار داریم همچنان با وحدت رویه و تسهیل در ضمانت ها، این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان در سفر شهریورماه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به همدان افزود: از این تعداد 250 واحد مسکونی برای شهرستان همدان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مسکن روستایی در همدان نیازمند مقاوم سازی است

2 هزار مسکن روستایی در همدان نیازمند مقاوم سازی است