مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:552020-12-22دانش

تاسیس کلینیک های کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاسیس کلینیک های کسب و کار و مراکز مشاوره در واحدهای استانی و در مراکز آموزشی دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، همزمان با سالروز میلاد باسعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، مراسم جشن نو دانشجویان واحد استانی چهارمحال و بختیاری و تجلیل از پرستاران دانشجوی این دانشگاه، به صورت مجازی برگزار شد.

محمد حسین امید با حضور مجازی خود، ضمن تبریک به دانشجویان نوورود گفت: این ورود شما به دانشگاه در حالی رخ می دهد که در گذشته نگاه مثبتی به آموزش های مهارتی وجود نداشت اما به دلیل بروز مشکلات چند ساله اخیر در زمینه اشتغال و افزایش بیکاری درکشور، همه مسئولین به این نتیجه رسیدند که راه حل برون رفت از مشکلات بیکاری، آموزش های مهارتی است.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه های دیگر نیز به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا دانشجویان آنان در طول دوره آموزش مهارت کسب کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ارائه آموزش های مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه تنها متولی ارائه آموزش های مهارتی خاص در کشور می باشد که این وظیفه انجام نمی شود مگر با همراهی دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس کلینیک های کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی

تاسیس کلینیک های کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی